Saturday, June 16, 2012

Tack!

Idag är det inte vilken dag som helst, utan det är idag ett år sedan dagen med stort D, dagen som var fylld av så mycket känslor för exakt ett år sedan.
Dagen då vi först befann oss med släkten för att hedra mormor. Sedan ringde Explorius och meddelade att placeringen var satt, hos familjen Sandrus i lilla Twin Bridges, Montana. 
Kommer aldrig att glömma den dagen, den sextonde juni 2011. 

Inte bara det, utan exakt två månader senare, den sextonde augusti skulle jag vara redo att sätta mig på planet mot äventyret på andra sidan Atlanten. 
Skulle nog aldirg kunna föreställa mig hur allting skulle gå såhär året efter, hur mycket detta året faktiskt har betytt och hur mycket man har uttvecklats. Det låter klyschigt, men det har verkligen varit ett år då man på något sätt har vuxit upp. 
Innan jag åkte var jag så rädd, så rädd och framförallt var det en väldigt konstigt att inte ha en aning om vad man kunde vänta sig, det är något som jag inte är van vid och som nu i efterhand har varit väldigt nyttigt. 

Men jag har verkligen haft ett fantastiskt utbytesår på alla sätt och vis och jag vill passa på att tacka ni alla som har velat följa med mig på äventyret. 
Nu är den här resan som sagt över, och så får det även bli med den här bloggen. Men tänk på hur många nya och fantastiska äventyr vi alla har framför oss. 

Tack så mycket! 
All min kärlek till er! 

No comments:

Post a Comment